Wednesday, January 26, 2011

охиндоо 1

анхны юм бүхэн сонихон бас сайхан шүү дээ. зөө хэнэггүй би бээр хэзээ хүүхэдтэй болхоо мэдэхгүй болоогүй гэсэн үгийн доор хайрынхаа энхрийлэлд жаргхаж хэвтсээр нэг л өдөр өндөг залгина гээч нь болсон. айх гайхах зэрэгцэсэн сонихон мэдрэмж байлаа. энэ миний хэвлийд байгаа жаахан хайрийг би БНХА улсын Эрээн хэмээх хотод олсноо нуугаад ч яах билээ. тэнд өө нэг шаардагаар бас эх орноосоо гарч үзэх хүслээр  олон сар байж байгаад ирлээ. тэндээс ухаарсан зүйл гэвэл миний хайр хичнээн сайхан бас миний хайрийг дааж явж чадхаар хүн гэдгийг мөн Монгол хэмээх улс хичнээн өндөр өртөгтэй улс болхийг мөн өсөж төрсөн газрийн үнэ цэнэ нь мэдэх мэдэхгүй миний олон ард түмэн болхийг ойлголоо.
одоо миний бүхийл хүчин чадлаараа мэрийж хичээж байга зүйл бол сайн ээж болж энэ хүү нэрийг унагаахгүй явах, хэзээч үрдээ миний ээж яхавдаа л ээж байсан  гэж хэлүүлэхгүй хичээж байна. мэдэхгүйн юм дөө. би ээжтэй байж үзээгүй болхоор хэрхэн ээж болхоо мэдэхгүй л байна гэхдээ л болно бүтнэ надад нэгэн баяцхан амьдрал инээмсэглэсээр ирж явааг мэдэж байна даа.

No comments:

Post a Comment