Thursday, December 1, 2016

тэмдэглэл № өө хэд билээ

дээхэн үед нэг найз маань манай аав чөтгөр манай ээж бол бурхан би чинь тэгээд хүн шүү дээ. ээж бурхан учраас надад бүтээгчийн хүч байга энэ хорвоо дээр байдаггүй зүйлийг энэ хорвоо дээр байдаг зүйлээс босгоод ирэх чадалтай мөн манай аав чөтгөр учраас би сөнөөгчийн хүчийг хэрэглэж энэ хорвоог устгах ч боломжтой юм шүү дээ. Даан ч би хүн болхоор аль алийг нь хийхгүй залхуурдаг өөрийн онцлогтой гэж наргиа хийж билээ. Гэхдээ энэ үг зүгээр нэг цайны цагийн наргиа басан ч үнэхээр сэтгэлийг минь эзэмдсэн юм.
Үнэхээр бурхан чөтгөрийг төсөөлсөн бүхийл уран бүтээл ямарваа нэгэн байдлаар хүнийг дүрсэлсэн байдаг шүү дээ. Тиймээс өөрийгээ жаргалтай байлгаж чадах, өөрийгээ зовоож чадах тэр хүчин нөлөө хувь хүн өөрөө юм уу? гэж хариултгүй асуултийн далайд хөвөх юм.
Ромийн эзэнт гүрэн өөрийн гэх шидтэнтэй олон бурхны үзэлтэй байхдаа мандан бадарч түүнийгээ алдхад мөхөн дурсгал болсон. Энэ түүх егэптийн түүхээс ч харагдах юм. 99 тэнгэрийг мөн ийн сэтгэвээс Монголчууд бид ч олон бурханд итгэж өөрийн гэх шидтэн бөөтэй байхдаа эзэнт гүрнээ байгуулж байсан бол мөн л үүнийгээ алдхад мөхөн задарсан. Энэ бүхнээс 1ж хүн бүр өөрийн бурханлаг байдлаа олж нэгдэж нягтарч чадаж байсан тэр цаг үе хүчирхэг түүхийг бүтээж харин тэрхүү үнэнээс зугтахаар доройтлын түүх эхлээд байгаа юм биш биз гэх хардалтыг төрүүлэх юм.
Хэрвээ хэрвээ энэ цаг үед гарх гарц, дэвшил гэх зүйлийг эрэлхийлж байгаа бол арай хүмүүн бид энэ нууцлаг түүхийн жимээр ахин алхах ёстой юм биш биз.
Ямар нэгэн аврагчийг хүлээх бус өөрөө өөрсдийгээ аврах ёстой юм биш биз гэж бодогдох юм.
Хэрвээ үнэхээр дэлхийн далд хүсэл нэг хүнээр амьдарлыг аварч толгой орой хийлгэх бус нийт бүх амьд биесийн харилцан шүтэлцээний ухааныг олуулах бол яг энэ мөчид тэгвэл би хэн бас юу юм бол
ямар яах үйлдлийг хийх ёстой юм болоо.
би бусдын өмнөөс амьдрахгүй
бусад ньч миний өмнөөс амьдрахгүй болхоор энэ эрлийн утга учир хүч чадлыг хаанаас олох ёстой юм бол.
Иймэрхүү асуултан далайд сэлээд магадгүй би живж үхэх байх
аз гийвэл хариулт болсон арлийг олж ч магад.
харин та энэ далайд сэлж байна уу?

No comments:

Post a Comment